Friday, May 21, 2010

Kena Tag (alasan la, sbb xtau nak update apa)

1) Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?

Mmm... Kalau kwn yg seadanya je tuh, buat bodos je. Kalau kawan yg very tight tuh, saya akan merajuk dendiam! Huhuhu... Tapi Sya bkn la jenis yg bedendam, buatla, xpe :(

2) 6 orang di hati anda?
1. Mak ayah
2. Encik Hubby
3. Kids
4. Family
5. BFF (xyah la ckp same, malu org2 tuh nanti)
6. Friends
3) Anda rasa anda comel?
Ye! Hahaha... Kita kena confident :D
4) Single or taken?
Taken, obviously!

5) Blog yang anda suka?

6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?
Kemas dlm kategori yg diletak sendiri. Haha... ye la, ibu kemas, anak2 lompats balik.
7) Lagu terakhir yang anda dengar?
Cinta Sempurna- Yuna
Dah dia dok kat playlist, harusla kan. Hehe..
8) Last text message?
sorry, abg xleh repair n xsempat carik org repair.

kakaka... kenapa? washing machine n fridge gua meragam! arghhh!! Mak tensi nyiahhhh!!! Nak keluar carik uncle repair, panas gilos nih! Huhu... Dugaan...

9). Last phone call?
Cik Sha, melayan kegosipan. Haha... Eh, aku suka la plan nak meneman aku this weekend tuh, aku kompem mlm krg ek, mau tanya incik Shah jap.
10) Hari terakhir anda menangis?
Mlm td, sbb dahla dmm, Sbtu anniversary, ada plak hal2 sepatutnya berlaku. Mmmm...
11) List lima color favorite anda?
Black
Cerulean Blue
Red (Somehow the kids looks nice wearing red. Haha)
Chocolate
Purple

12) Orang terakhir anda ber-YM?
Tini, tp ni hampir setiap hari, hahaha
13) Game paling anda suka?
Game yg kena berfikir.
14) Adakah anda peminat MCR?
Tak kot

15) Apa perasaan anda jawab tag ni?
Tetiba panik sobab dah potang uncle xdatang lagik repair fridge! Aaaaaa!!!
16) Anda rasa tag ini best?
Hehehe...

Tag lagi 10 orang
1. Nest (kau tgh rajin hapdet blog kan? hehehe)
2. Tini
3. Sha
4. Aja
5. Iena
6 n seterusnya mls nak pk. haha.. sape sanggup buatla :p

1 comment:

A m m i said...

yolah den buek...
aci tak lepas abis sebulan baru aku nak buat hhahahahah